Fellesforbundet avdeling 730 - Stavanger

Vi hjelper deg med:

• sentrale lønnstillegg
  • kollektive lokale forhandlinger
  • juridisk bistand ved behov
  • støtte til etterutdanning

...og mye, mye mer

HYTTA PÅ SELVIGVÅG

Drømmer du om en rolig, fredfylt plass eller tur –og fiskemuligheter. Da må du ta turen til hytta på Selvigvåg. Se øverst på sida for flere opplysninger Egen kalender for når hytta er ledig

Organisasjonsmedarbeider

Vi søker en organisasjonsarbeider til arbeidsoppgaver som i stor grad vil være oppsøkende virksomhet, rekruttering av nye medlemmer og medlemspleie i Stavanger,  Sola, Randaberg og deler av Ryfylke.

Stillingen kan innebære andre arbeidsoppgaver innenfor avdelingen.

Vi ønsker en kollega som har erfaring med tillitsvalgtarbeid, gjerne med forhandlingsbakgrunn og fortrinnsvis organisasjonserfaring.

Du må være systematisk, utadvendt, like å prate med mennesker, ha stor arbeidskapasitet og utpreget evne til å samarbeide. Du må ha god norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne, beherske engelsk og ha datakunnskaper. Stillingen vil innebære en del kjøring og krever at du har førerkort og disponerer bil.

Det må forventes noe møte- og kursvirksomhet på kveldstid.

Vi kan tilby en 100% stilling med spennende arbeidsoppgaver, et godt arbeidsmiljø med muligheter for faglig og personlig utvikling. Lønn etter tariffavtale og gode pensjons- og forsikringsordninger.

Søknadsfrist: 31.08.19. Tiltredelse november 2019.

Nærmere opplysninger om stillingen fås av leder Terje Håland,tlf. 95011986. Elektronisk søknad med CV sendes på e-post til: terje@ff730.no

Merk med «Organisasjonsarbeider»

Fellesforbundet avdeling 730